অসম আদিত্য - দেশ-জাতিৰ অতন্দ্ৰ প্ৰহৰী
শেহতীয়া খবৰ
ইছৰোৱে কাইলৈ পিএছএলভি-চি৫৩ উৎক্ষেপণ কৰিব-বড়ো সাহিত্য সভালৈ ৫ কোটি টকাৰ অনুদান ঘোষণা মুখ্যমন্ত্ৰী হিমন্ত বিশ্ব শৰ্মাৰ-কেন্দ্ৰীয় মন্ত্ৰী ৰামেশ্বৰ তেলী উপস্থিত থকা সভাৰ স্ক্ৰীণত চলিল অশ্লীল ভিডিও-ঐতিহাসিক শিৱদৌল প্ৰাংগণত 'যোগ উৎসৱ'ৰ আয়োজন-১ মে’ৰ পৰা পৰ্যটকৰ বাবে বন্ধ থাকিব বিশ্ব ঐতিহ্য ক্ষেত্ৰ মানস ৰাষ্ট্ৰীয় উদ্যানৰ হাতী ছাফাৰী-আজি অসমলৈ আহিব প্ৰধানমন্ত্ৰী নৰেন্দ্ৰ মোদী-আজি অসমলৈ আহিব প্ৰধানমন্ত্ৰী নৰেন্দ্ৰ মোদী-ডিব্ৰুগড়ত পুৰীৰ শংকৰাচাৰ্য নিশ্চলানন্দ সৰস্বতীৰ ধর্মালোচনী সভাত অংশগ্ৰহণ-ডিব্ৰুগড়ত পুৰীৰ শংকৰাচাৰ্য নিশ্চলানন্দ সৰস্বতীৰ ধর্মালোচনী সভাত অংশগ্ৰহণ-৪৪ বিলিয়ন মাৰ্কিন ডলাৰত টুইটাৰ ক্ৰয় কৰিলে এলন মাস্কে

২০২২ সালের এপ্রিল থেকে রাজ্যে নতুন শিক্ষা নীতি বাস্তবায়ন হবে

0

২০২২ সালের এপ্রিল থেকে রাজ্যে নতুন শিক্ষা নীতি বাস্তবায়ন হবে। এই নীতি অনুযায়ী, আসামের উচ্চ বিদ্যালয়গুলি ১ লা এপ্রিল, ২০২২ থেকে উচ্চ মাধ্যমিক বিদ্যালয়গুলিতে উন্নীত করা হবে।

রাজ্য সরকার এমনভাবে ভিত্তি স্থাপন করছে যাতে আগামী বছরের মার্চের মধ্যে নীতিবাস্তবায়নের জন্য প্রয়োজনীয় সমস্ত প্রস্তুতি সম্পন্ন করা যায়। এই নীতিকে সমর্থন করার জন্য আসাম রাজ্য সরকার স্কুলগুলির একাডেমিক পরিকাঠামোও ব্যাপকভাবে উন্নীত করছে।

এ বিষয়ে রাজ্যের মুখ্যমন্ত্রী ডঃ হিমন্ত বিশ্ব শর্মা অসমের যুবকদের বিভিন্ন সুযোগ-সুবিধার কথাও উল্লেখ করেছেন। তিনি উল্লেখ করেন, ক্ষমতায় আসার পর রাজ্য সরকার রাজ্যের যোগ্য মনোনীত প্রার্থীদের ১ লক্ষ চাকরি দেওয়ার অঙ্গীকার করেছে। সরকারের লক্ষ্য হ’ল সাধারণ মানুষের সুবিধার্থে কাজ করা এবং এটি যে কোনও উপায়ে সম্পন্ন করা হবে।

Leave A Reply

Your email address will not be published.